Звіт. Міжводне-2012

Час впевнено крокує вперед . Вже залишилися далеко позаду в спогадах події першої зміни спортивного табору «Спартак-2012», а вирій нашого життя підвів до другої зміни спортивного табору для досвідчених дзюдоїстів «Міжводне-2012». Окільки завданнями данного табору є вдосконалення базової техніки і розвиток індивідуальної змагальної техніки дзюдо, то й вимоги до його учасників відповідні: самовідданість, усвідомлення значущості данного збору, самоорганізація в побуті і в особистому вільному часі, відчуття єдності спільних зусиль. По більшості  вище згаданих показників нам можна поставити оцінку 4-4,5 бали. Лише по самоорганізації в побуті оцінка дещо нижча – 2,5-3 бали. Тренерам не раз приходилося робити зауваження  щодо дотримання чистоти і порядку в номері, а деяким дзюдоїстам – ще й по необхідності додержуватися відповідного харчування. Програма 10-денного збору передбачала 2-х разові тренування вранці (7.00 – 8.45) і ввечері (18.00 – 20.15). Харчувалися в приватній домашній столовій. За відгуками дзюдоїстів харчування було відмінне. Двічі на день бували на морі. Від місця проживання до пляжу – рукою подати. Природні особливості Міжводного створюють умови для повноцінного відпочинку: гарний морський пісок, пологий широкий берег, повільно набираючі глибину прибережні води. Окрім цього, в іншій стороні знаходиться лиман з цілющими грязями. А в 1 км від селища пісчаний берег перетворюється в іноді неприступні скелі крейдово-ракушнякового походження. Низенькі гроти, затишні галявини, бухточки самотнього відпочинку, «чарівне дно Червоного моря» - все це і багато іншого чекають на нас.

Слід відмітити, що на тренуваннях  багато часу приділялося хореографії і дуже важливій І-й фазі техніки прийомів – захват, розгін, виведення з рівноваги: ведення за собою, на суперника, вставки зовнішні і внутрішні, з заведенням. Також  відпрацювали школу підсічок, школу захисту, базову техніку виконували тільки з комбінацій: «двійки», «трійки». Ознайомилися з переходами з класичного захвату на «косий захват» і «гадаулі». Тричі, по знятому на камеру відео, передивлялися тренування, аналізували помилки. Крім тренувань, кожного дня об 11.00 проводилося додаткове заняття з ЗФП: підтягування, віджимання, а також дуже важливий компонент вдосконалення техніки – «работа с резиной». Нововведенням данного збору було співання гімну України вранці, перед тренуванням і ввечері, по його завершенні. Ідея ця всім сподобалася і ми досягли в хоровому співу не аби якого результату. Можливо, через деякий час, слід записати виконання гімну України командою «Школи класичного дзюдо» в професійній студії!?
     Хочеться описати одну подію, яка була найбільш яскравою в житті спортивного табору – похід на скали. На шостий день збору ми запланували час  активного відпочинку. Пообідали, півтори години, відпочили й вирушили центральною вулицею Міжводного на околицю, де простягнувся, ще вкритий зеленню, степ. Зі сторонни материка йшла темна дощова хмара. Всі погодилися, що намокнути під дощем в спекотну погоду буде на руку, тому особливо  не переймалися її масштабами і буремним виглядом. Лінія горизонту була близько, в мене виникло відчуття, що ми йдемо в інший світ – світ примирення людини з Природою. В якусь мить степова дорога полого пішла донизу і перед нами відкрилося у всій красі, з далеким туманним горизонтом і сріблястим шляхом до Сонця, Чорне море. Берегової лінії видно не було, ми прискорили крок. Зненацька, під ногами, відчулася безодня. Зупинившись, ми поглянули вниз. Кам’яні валуни ракушняку різної форми і величини вкривали берег. Знайшли доволі круту стежинку, обережно сходили вниз. В нагоду за обережність, нам відкрилася, чудової лінії і красоти, маленька бухта з світло-коричневим і зеленим морським дном. Дзюдоїсти, не гаячи часу, занурились в воду. Тіло одного з них зникло під водою. Моє внутрішнє хвилювання перебив голос: «О-го-го, знайдіть мене!». Й всі по черзі занурилися в воду. Низько, над водою нависав невеликий грот і хлопці, піднирнувши під нього, випливали в закриту звідусіль бухточку – найкраще місце для романтичного відпочинку, пригод мандрівників з часів героїв Жуля Верна. «Шлях істини» під гротом пройшов і тренер. Завдання для мене ускладнювалося тим, що при самому вході в бухту відстань між гротом і дном була значно обмежена. Коли всі ми успішно запливли в бухту, зробили декілька фотознімків. Далі, ми піднялися на верх і пішли по краю скелястого берегу. Спритні дзюдоїсти знайшли сходинку і в іншому місці, купалися, плавали, запливали в інші цікаві, створені природою, бухти. Моя тренерська місія, в даній ситуації, полягала в детальному фотографуванні події. Назад ми поверталися ввечері, але іншим шляхом. Пішли по берегу, бачили маяк,  скелі. На базі нас чекав дуже смачний плов.
     12 липня ми прокинулися о 6 годині ранку. Забрали валізи, подякували Біслану Меджидовичу , його дружині за гостинність і високий професіоналізм, товаришам по збору, які ще на один день лишилися в Міжводному і комфортабельним автобусом поїхали до Євпаторії. Далі, потягом, проїхали Саки, Мелітополь, Запоріжжя, Дніпропетровськ. Дивлюся у вікно вагону. Повсюди гарно у нас, на Україні. Природа і Українська Земля, незважаючи на наше зухвале, корисне, споживацьке ставлення до них, благородно люблять нас. Гаї, поля соняхів і кукурузи, лісові просіки, висока дика трава. Зараз під'їзжаємо до Кіровоградщини.
     Дорогі батьки, друзі! Попереду у нас, в серпні, згідно програми «Спортивне літо-2012» заплановано ще один, заключний спортивно-відновлювальний збір на учбово-спортивній базі «Заросляк» в Карпатах.  16 – 17 липня на блозі Школи і через «СМС-повідомлення» Вам буде надана інформація щодо термінів поїздки, вартості, особливостей. Зважайте, що даний збір допоможе відновити не тільки фізичні кондиції після літнього відпочинку і розваг, а й мобілізувати психологічні і інтелектуальні властивості організму дітей стосовно навчання. Закликаємо думати про майбутнє дітей сьогодні.
Дякуємо Вам.
К.В. Мельник.

А тепер - саме цікаве - фото з "Міжводного - 2012"!

6 комментариев:

1. Этот комментарий был удален автором.

ОтветитьУдалить
  2. Этот комментарий был удален автором.

3. Межводное, лето 2011г.: http://mycoastlove.blogspot.com/2012/07/blog-post_1005.html

4. Межводное в межсезонье: http://mycoastlove.blogspot.com/search?updated-max=2012-08-03T01:26:00%2B03:00&max-results=7